Werkwijze

Wilt u alles weten over onze werkwijze? Wij vertellen u hier graag meer!

Onze werkwijze: reviseren en repareren

Bent u toe aan (nieuwe) bureaustoelen? Als u wilt kiezen voor degelijkheid en kwaliteit dan weet u dat u voor een aanzienlijke uitgave komt te staan. Gelukkig kunt u bij ons terecht voor een uitstekende kwaliteit bureaustoelen tegen een zeer scherpe prijs. Ook kunt u kiezen voor het laten reviseren van uw huidige bureaustoel, hoewel dat niet altijd nodig is. Is de bureaustoel die u nu gebruikt compleet aan vervanging toe, of is het slechts die slappe gasveer, de gescheurde bekleding van de zitting of die losse armsteun? Overweeg dan een vervangingsonderdeel van bureaustoelen.co en gun uw bureaustoel een tweede leven. Het vervangen van kapotte onderdelen van uw bureaustoel heeft vele voordelen: lage kosten, minder ergernis op de werkplek en bovenal spaart u het milieu.

ECO en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Als bedrijf werken wij graag duurzaam en sparen we het liefst zo veel mogelijk het milieu. Dat doen we door refurbished Ahrend bureaustoelen aan te bieden tegen een zeer redelijke prijs. Door kwalitatief sterke bureaustoelen te reviseren werken wij ECO bewust en kiezen wij voor een MVO-werkwijze. Voor ons is duurzaam ondernemen een belangrijk issue. We benutten graag elke kans voor een beter milieu. Hoe kan dat beter dan bewust te kiezen voor renovatie en reparatie van bureaustoelen die toe zijn aan een nieuw jasje? Uiteraard kiezen we voor de beste bureaustoel die er is: de Ahrend bureaustoel is erg sterk en duurzaam en kan veel langer mee dan zijn concurrent.

Montage op locatie

Niet alleen het milieu is voor ons belangrijk, ook de behoeften van onze klanten staan voor ons altijd voorop. Wij zullen er dan ook alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Eén van de manieren waarop zich dat uit is montage op locatie. Door bij u langs te komen besparen we u veel gedoe en tijd en dat is wel zo efficiënt. Heeft u een groot bedrijf met meerdere werkplekken en bent u toe aan het vervangen, opnieuw bekleden of repareren van uw bureaustoelen?  Natuurlijk gaan wij dan op uw eigen locatie aan de slag. Door efficiënt te werken kunnen wij binnen een zeer korte termijn meerdere bureaustoelen restylen. Ook dat is de werkwijze van Uzit.nl!

Verzending naar uw bedrijf

Natuurlijk zijn wij van oorsprong een bedrijf dat Ahrend bureaustoelen reviseert, of dat nu op onze eigen locatie is of op die van u. We kunnen ons echter ook goed voorstellen dat u een eigen facilitaire dienst heeft die u kunt inschakelen. Soms is een onderdeel ook zo simpel te vervangen dat het niet nodig is uw bureaustoel te brengen of een afspraak te maken voor een bezoek aan uw locatie. Daarom verzenden we ook losse onderdelen voor uw bureaustoel. Wilt u graag alleen de onderdelen ontvangen waarmee uw bureaustoel gereviseerd of gerepareerd kan worden? Dan is het mogelijk die onderdelen naar uw bedrijf te laten verzenden. Uw eigen facilitaire dienst kan dan de vervanging van de onderdelen verzorgen. Op die manier bent u zelfs nog voordeliger uit!

Vraag vrijblijvend een offerte aan of bestel het gewenste onderdeel in onze shop!

Meer weten?

Heeft u na het lezen nog vragen, opmerkingen of klachten? Laat het ons weten via ons contactformulier!

Adres

Adres

A & I Kantoorinrichting
Kollenbergweg 50
1101AR Amsterdam

Telefoon

Telefoon

020-4704057

Email

Email

mail@uzit.nl

Openingstijden

Bezoek alleen op afspraak. Om u beter en sneller van dienst te zijn, werken wij uitsluitend op afspraak.