Wilt u alles weten over de garantie die wij verlenen op onze producten? Bekijk dan hier snel onze garantievoorwaarden.
Als koper heeft u natuurlijk recht op een deugdelijk product. U gaat er tenslotte wel van uit, dat u het product heeft aangeschaft voor een lange tijd en dat u het op een bepaalde manier kunt gebruiken. Voldoet een product niet aan de verwachtingen, dan is het product niet goed of ondeugdelijk. In dat geval heeft u recht op een nieuw product en kunt u het oude product retour geven. Ook is het mogelijk om het door u aangeschafte product te laten repareren.
Garantie termijn van zes maanden
Wij hanteren standaard een garantietermijn van zes maanden. Dat betekent, dat een product dat bij ons is gekocht en binnen zes maanden na aankoop ondeugdelijk blijkt te zijn, gerepareerd of vervangen wordt. Natuurlijk hoeft u voor reparatie of een nieuw product niet bij te betalen. Gaat uw product binnen deze garantietermijn van zes maanden na aankoop kapot of is er iets mis met het product? Dan zorgen wij uiteraard zo snel mogelijk voor vervanging en kijken we direct naar een acute oplossing van uw probleem.
Leen product als tijdelijke oplossing
Heeft u een onderdeel of Ahrend bureaustoel ontvangen dat ondeugdelijk is? Dan heeft u natuurlijk recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Uiteraard zorgen wij er voor dat u dat product zo snel mogelijk ontvangt, zonder dat u daar al te veel last van heeft. Lukt het om welke reden dan ook niet een bepaald onderdeel of een specifieke Ahrend bureaustoel te leveren of duurt reparatie langer dan gedacht? Dan zorgen wij er voor dat u een product te leen krijgt zolang de reparatie duurt of zolang het product niet geleverd kan worden.
Onjuist gebruik
Heeft u een product verkeerd gebruikt, heeft u het niet goed onderhouden of heeft u het beschadigd? Als het product daardoor eerder kapot is gegaan dan u normaal gesproken zou verwachten zijn de kosten voor reparatie of een nieuw product voor u.
Meer weten?
Heeft u na het lezen nog vragen, opmerkingen of klachten? Laat het ons weten via ons contactformulier!
Adres
A & I Kantoorinrichting
Kollenbergweg 50
1101AR Amsterdam
Telefoon
020-4704057
mail@uzit.nl
Openingstijden
Bezoek alleen op afspraak. Om u beter en sneller van dienst te zijn, werken wij uitsluitend op afspraak.